Натисніть для дзвінка

+380987487274

Натисніть для дзвінка

+380937479974

Натисніть для дзвінка

+380997420274

Натисніть для дзвінка

+380443384774

FERROLI

Історія компанії:

Брати Ферролі склали в 1955 р. перший стальний газовий котел.

San Bonifacio (Verona) в 1958 р. Поставка 500 газових котлів для житлових муніципальних будинків Верони стала першим великим замовленням для молодого підприємства Ferroli.

Сходження компанії до вершин бізнесу було нелегким: ранок був присвячений продажам, вечір і часто ніч - виготовлення котлів.

Завдяки своєму ентузіазму, наполегливості та бажанням займатися будь-якою роботою, роблячи ставку на якість і швидкість виконання замовлення, фахівці компанії зробили марку Ferroli відомою і шанованою в широких колах бізнесу. При цьому не забувалися бажання розвивати компанію і займатися впровадженням нових технологій в цій сфері.

Сьогодні це 5 виробничих підрозділів та 12 виробничих підприємств в Італії, Німеччині та Іспанії, які виробляють більш ніж 400 тис. Котлів щороку. Це також головний виробник сталевих та алюмінієвих радіаторів, систем кондиціонування повітря, гідромасажних ванн та душових кабін.

У 1962 р. з першими напівавтоматичними ливарними процесами, Ферролі виводять на ринок чавунні котли.

У 1967 р. компанія починає виробництво чавунних радіаторів на нових автоматичних системах.

У 1973 р. побудований новий завод в провінції Беллуно для виробництва сталевих і алюмінієвих радіаторів.

У 1978 р. починається виробництво промислових котлів в м.Сан-Боніфачо.

Старий цех в San Bonifacio був початком бізнесу, і назавжди залишився в історії.

Зараз такий "цех" перевищує 100.000 квадратних метрів і є справжньою "штаб-квартирою", де планують і розробляють всі продукти для 5 внутрішніх підрозділів Ferroli:

  • Опалення,
  • Кліматичні системи,
  • Гідромасажні та душові кабіни,
  • Радіатори та нагрівальне обладнання,
  • Електродвигуни.

Ринок систем опалення продовжує еволюцію: вимоги до якості, конкурентоспроможності, впливу на навколишнє середовище та економічності постійно зростають. Тому підприємство здійснює динамічну маркетингову політику та постійно інвестує капітали та людські ресурси в винахідництво та розвиток нових прогресивних та все більш гнучких виробничих технологій. І результати не змушують на себе чекати.